خاطرات یک پزشک


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

سلام خوبین ؟ خوشین ؟ این اولین پست طنزیه که اینجا میذاریم

امیدوارم خوشتون بیاد نظر یادتون نره ها فعلا بابای

1-به اقایی که با سردرد اومده بود گفتم:قبلا هم سابقه داشتین؟

گفت:مثلا چه سابقه ای؟بعد گفتم تو خونه دارویی نخوردین؟

گفت:مثلا چه دارویی؟نسخه شو که نوشتم گفتم دیگه هیچ

ناراحتی ای نداشتین؟گفت:مثلا چه ناراحتی ای؟

2-خانمه میگفت:توی ازمایشگاه درمانگاه ازمایش دادم

گفتند عفونت داری بیرون ازمایش دادم گفتند سالمی

ازمایش هاشو نگاه کردم دیدم توی درمانگاه ازمایش ادرار داده

بیرون ازمایش خون!

3-روز شنبه این  هفته یه  زن و شوهر بچه شونو اورده بودند

گفتم چند روزه که مریضه؟پدرش گفت دو روز مادرش گفت:نه سه روز

پدره با عصبانیت به مادره گفت اخه جمعه که تعطیله!

4-به خانومه گفتم کجای سرتون درد میکنه

دستشو گذاشت رو سرش گفت اینجا درست توی لگن سرم!



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت20:04---4 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگ قشنکی داری بازم بهم سربزن مرسی اکه خواستی بیا باهم یه وبلاگ بسازیم

arash
ساعت21:41---3 اسفند 1391
دنیا واسه تو دوروزه اجی جونم اما دنیای من 10000 ساله تمومم نمیشه لامصب این پستت حرف نداره اجی جونم بووووووووووووووووس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,ساعت 14:54 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com